6. november 2011

Kreativt rod

Nu sidder jeg i en størrer omgang kreative ting til julens markeder Og jeg har det nu engang bedst når tingene er inden for rækkevidde.. desværre ender det ud i lidt af et rod og når jeg nu partout skal have flere projekter kørene ad gangen, så bliver det til lidt af en bunke :D

Men men men.. det er nu engang det der fungere bedst for mig.. så må jeg lade mit rengøringsgen være..

Et par af de ting der er blevet færdig er en hue til min skønne nevø .

Der er også lavet palliet bolde, fotobøger og købt ind til dekorationer, kranse mv til markeder.
Jeg er også i gang med at lave en julegave til min niece, det bliver 2 små opslagstavler, der er pyntet og med lidt specielle nåle til.. Billeder kommer senere.

Jeg har også i denne uge vundet en give away fra frk. jensen.. tusind tak

2 kommentarer:

  1. Hvor skal du til marked henne?

    Hav en skøn dag..

    SvarSlet
  2. Jeg skal til højen og nr vilstrup.. ved vejle

    SvarSlet