9. januar 2012

Super inspirerende møde.

Jeg var i den heldige situation at komme ud til en kunstner, som ikke alene lever af det men også er kendt for de ting han laver.. En ting er selv at småklatte på et lærred, men at se professionelle kunstnere folde deres kreativitet, talent og erfaring ud er så spændende.. Jeg har en masse at lære og nyder at male.. Bare den energi der ligger i farverne er skøn, der har jeg vist været lidt hæmmet af at det skal se pænt og perfekt ud.

Jeg er ikke vild med alt kunst og heller ikke alt af hans, men sådan skal det jo være. Det jeg må tage med derfra er den enorme energi og lyst der driver ham. Der er virkelig meget at lære :)

Vi har på stald fredholm kort før, arrangeret en maleaften.. Det er sjovt som tingene så sker.

www.staldfredholm.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar