20. februar 2012

Konfirmations tid.

Min dejlige niece skal konfirmeres og jeg har overtaget opgaven med pynt af lokale,borde osv. Min søster har masser at se til med nystartet uddannelse og 3 børn.. puh bliver træt bare af at tænke på det :)

Vi har lånt et rigtig fedt lokale på den gård hvor jeg har hesten og her er virkelig mulighed for at gøre det gennemført. Tøsen har valgt at "temaet" skal være Lilla og sølv og det giver mig næsten frie hænder.

Indtil videre har jeg planlagt at der skal være hvide duge, lilla lys, servietter, bordkort og pynt.
I loftet skal der hænge store bolde af silkepapir i hvid og lilla.
Heldigvis har jeg lidt tid at løbe på og ville rigtig gerne have syrener, men kender ingen der har dem :(

Lige nu er jeg i gang med bordkort. Der er 2 farver bordkort og det bliver rigtig pænt

Har du en genial ide, så kom gerne med den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar