3. november 2013

Blog for beads

Der vil være en engelsk oversættelse herunder / in english further down the page.

Jeg har prøvet en masse forskellige perler til mine projekter, fra nogle helt billige til nogle meget dyre. Jeg er vildt glad for både swarovski og preciosa perler, de tilføjer noget andre glasperler ikke kan. Det gør smykkerne smukkere og mere skinnende, samt jeg godt kan lide at de ting jeg laver og sælger er af god kvalitet, så er preciosa perlerne uundværlige.

I tryed a lot of different beads for my projekts, some very cheap and some very expensive. I just love swarovski and especially preciosa beads, they add something regular glassbeads just cant. It makes the jewlery prettyer and more shiny and i like to make, the items i make and sell, with good quality bead and then preciosa is just indispensable.

                                Lavet med preciosa seedbeads/ made with preciosa seedbeads.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar