20. december 2011

herlige kalendergaver

Jeg har været super heldig og har "vundet" 2 kalendergaver i år. den første var 2 nøgler drops delight garn og en opskrift på et sjal.. dejligt garn og virkelig en gave jeg kan bruge.



Den næste er også garn.. denne gang er det 4 nøgler arvetta og en opskrift på et sjal.. føler mig overdrevet heldig og det er virkelig skønne gaver og hvad bedre er, er at det er lige "mine" farver.


Når det er sagt så er julestressen i fuld gang i de små hjem og at køre til Vejle er virkelig noget jeg skal overtale mig selv til i denne tid... meeen den sidste gave skulle købes og det var egentlig også meget hyggeligt. Mit fokus punkt var at jeg skulle bare ud af vejle også behøver jeg ikke at komme der mere inden jul :) Hestene skulle ordnes og det er såmænd også rigtig hyggeligt.. kæmpe vinterpels og dejlige dyr der står og gumler.. så er det næsten jul for mig.


Så smuk er hun om sommeren.  Jeg ved godt at hun ikke er super køn i bamset og våd udgave, men hun er dejlig trods alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar