9. oktober 2012

De der elskede familie opskrifter

Vi har en del opskrifter i familien, som vi alle bare elsker.. de er samlet og brugt i årevis, de fleste er dog pr hukommelse og derfor virkelig svære at lære..

Man skal altid bruge, lidt..., sådan ca .. og en sjat, det er ikke nemt hverken at huske eller at skulle lave noget første gang.

Derfor har vi besluttet at samle disse opskrifter i en familie opskriftsbog og begyndte på den i dag og vi fik et par stykker på plads, men vi kunne selvfølgelig ikke huske alle dem vi gerne vil have i bogen, da vi sad med det.

Min mor, søster og jeg.

Men det er en virkelig god ide at få dem skrevet op, sådan at vi har dem når min mor bliver i den alder, hvor hukommelsen begynder at glippe.(der er heldigvis lang tid til)

1 kommentar:

  1. Det synes jeg er en rigtig god ide med sådan en bog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet