14. oktober 2012

Nålepuder og andre småting

Jeg så disse søde nålepuder på pinterest og var nød til selv at lave nogle.

De er meget nemme at lave, da de bare er lavet af 2 oldemorfirkanter, pyntet med bånd og knapper, eller hvad man har lyst til.
Min søster havde en del lapper liggende, som jeg har fået til at bruge. De bliver bare hæklet sammen, fyldt med fyldvat og pyntet med bånd, som strammes godt til og så til sidst en knap. Jeg købte nogle plast stoppenåle og satte en på hver pude.


Et par større oldemorfirkanter blev lavet til en taske.

Jeg er igang med en nakkepude, lavet af oldemorfirkanter og skal nok komme med en DYI på den.
Så har jeg lovet at prøvehækle en opskrift for Christina med bloggen Dyhr-kostow

Jeg har også lidt gang i strikkepindene og laver et throw i  kauni. Da jeg synes at kauni er for kradesende skulle det være noget jeg ikke har direkte på kroppen, så det blev til et throw som skal passe til en sort uldjakke. Her er starten på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar